skip to main content

Vacature: directie-assistent

32 – 36 uur per week
Vacaturenummer 2024-010

Ken je dat? Veel taken en klussen op je bord hebben die eigenlijk allemaal deze week nog klaar moeten, afspraken die je met moeite gepland hebt en toch weer verzet moeten worden, managers aansporen om een actiepunt af te handelen, etc. Zijn dit juist werkzaamheden waardoor jij met een tevreden gevoel je dag met een glimlach afsluit? Dan ben je bij ons aan het juiste adres voor een nieuwe uitdaging.

Hoe maak jij het verschil als directie-assistent?

Met ongeveer 275 toegewijde collega’s werken we elke dag aan onze missie om alle Haagse kinderen een veilige, gezonde en kansrijke toekomst te bieden. Het leven brengt uitdagingen met zich mee en juist in deze momenten hopen wij het verschil te maken.

Als directie-assistent ben je de rechterhand van onze twee directeuren. Je biedt hen alle administratieve, secretariële en organisatorische ondersteuning. Je bent proactief, een aanpakker en samenwerker die overzicht houdt, ook als het hectisch is. Je bent flexibel als het kan en vasthoudend als het moet. Je schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden zijn goed en je bent digitaal handig met outlook, word, excel en powerpoint. We verwachten van jou dat je de mailboxen van de directeuren bijhoudt, de agendaplanning voor je rekening neemt en uiteenlopende overleggen en vergaderingen organiseert en voorbereidt.

Wat bieden wij jou?

  • ruimte om zelfstandig (verder) vorm te geven aan deze functie, inspelend op de wensen en behoeften van de directeuren;
  • een salaris van minimaal € 2.527,60 en max. € 3.593,51 bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van ervaring (schaal 6 van de cao jeugdzorg);
  • een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met mogelijkheid tot verlenging, bij goed functioneren;
  • een eindejaarsuitkering van 8,3% over het bruto jaarsalaris vermeerderd met de vakantietoeslag;
  • de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken (ong. één dag per week). Uiteraard faciliteren wij je met een laptop en telefoon.

Wat bied jij ons?

Het bieden van administratieve, secretariële en organisatorische ondersteuning aan managers of directeuren kent voor jou geen geheimen en is iets dat je al langere tijd met plezier doet. Maar je merkt ook dat je nieuwsgierig bent naar een andere werkomgeving, nieuwe collega’s, nieuwe uitdagingen. Dan is dit het moment om in actie te komen en met ons in gesprek te gaan. Je zorgt dat alles tussen de directeuren, bestuurders, medewerkers, samenwerkingspartners en externe instanties op rolletjes loopt.

  • MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde secretariële of administratieve opleiding;
  • Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare secretariële functie.

Wij zijn rondomJou

We bieden hulp aan jeugdigen en gezinnen in Den Haag. Wij wensen alle kinderen en jongeren toe dat zij veilig, gezond en kansrijk opgroeien. Soms is het leven lastig en zit het tegen. Dan staan wij klaar om jongeren en gezinnen de ondersteuning te bieden die zij nodig hebben.

RondomJou is een samenwerkingsverband van Youz, Middin, Jeugdformaat en Xtra en opgericht op 1 januari 2024.

Enthousiast?

Zie jij jezelf als bij ons werken als directieassistent, dan komen wij graag met jou in contact. Om te solliciteren stuur je je motivatiebrief en CV aan Irene Krikke, kwartiermaker HR, via irene.krikke@rondomjoudh.nl.

Wil je eerst nog meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Irene via de mail of telefonisch via 06 – 14666687.

Wij zoeken graag zelf onze nieuwe collega. Bureaus hoeven dus geen contact op te nemen.ga. Bureaus hoeven dus geen contact op te nemen.