skip to main content

Contact

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier of bel naar 070 228 08 08. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 09:00-16:00 uur.

Wil je complimenten, suggesties of klachten doorgeven aan rondomJou klik dan op onderstaande knop en je wordt doorgeleid naar een daarvoor bestemd formulier.

Continuering van hulpverleningstrajecten

Informatie voor zorgaanbieders

rondomJou beoordeelt en screent dagelijks zorgvuldig de openstaande aanvragen die wij van zorgaanbieders ontvangen, waarbij de hulp aan kinderen en hun gezinnen na 1 juli 2024 langer nodig is. Ons uitgangspunt is dat de hulp met een warme overdracht aan rondomJou wordt overgedragen. In sommige gevallen kiezen we echter voor verlenging bij de huidige aanbieder. We nemen dan contact op om een maatwerkcontract op te stellen, zodat de hulp bij de huidige organisatie kan worden verlengd.

Antwoord op alle vragen voor professionals vind je hier.

Hulp bij crisis

Spoed en crisis buiten kantooruren

Als er een crisissituatie in de avond (na 17.00 uur) of in het weekend is, bel dan het spoednummer van het CIT Haaglanden: 070-3450506.

Je huisarts

Bel je huisarts of de huisartsenpraktijk. Zij kunnen je rechtstreeks doorverwijzen naar de crisisdienst.

113 zelfmoordpreventie

Bel 0800-0113 als je denkt aan zelfmoord. Je kunt ook chatten met een medewerker van 113 via de website.

Veilig Thuis

Maak je je zorgen over mishandeling of huiselijk geweld? Bel gratis en anoniem via 0800 2000 met Veilig Thuis.

De Luisterlijn

Dag en nacht kun je de Luisterlijn bellen op 088 0767 000 voor een goed gesprek, een luisterend oor of iemand die met je mee kan denken.

De Kindertelefoon

De Kindertelefoon is er voor kinderen en jongeren van 8 tot 18 jaar. Je kunt bellen naar 0800 0432, chatten en je vragen stellen via het forum.

MIND Korrelatie

MIND Korrelatie biedt anonieme, professionele, psychische en psychosociale hulp. Telefonisch via 0900 1450 en online.

Klachtenregeling

Wij doen onze uiterste best om ons werk goed te doen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze ondersteuning. Wat doe je als je niet tevreden bent? Je leest het hier.

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Wie?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.